Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Lešková, Denisa
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:23Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:23Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30469
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi v rámci prostředí kulturních organizací. Jejím hlavním cílem je na základě primárního šetření a analýz formulovat návrhy a doporučení pro sestavení marketingových aktivit do kulturní organizace Stará aréna, jež současně poskytuje služby z oblasti pohostinství. V teoretické části práce je charakterizován marketing v sektoru služeb, který přechází v marketing kulturních organizací. Výrazný prostor je věnován rozboru a kategorizaci marketingových komunikací v kulturních organizacích. Praktická část se věnuje profilaci cílových skupin, analýze rentability a analýze konkurence s ohledem na on-line komunikaci, jejichž výsledky autorka vyvádí v SWOT analýzu. Na základě těchto výstupů následují doporučení pro sestavení vhodných marketingových aktivit Staré arény.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject kulturní organizace cs
dc.subject Stará aréna cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject services marketing en
dc.subject culture marketing en
dc.subject cultural organizations en
dc.subject Stará aréna en
dc.title Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna
dc.title.alternative Marketing Communications of the Stará aréna Cultural Facility
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with methods of marketing communication on background of cultural organizations. Based on primary inquiries and numerous analysis, its main objective is to formulate suggestions and recommendations applicable to marketing activities in the Stará aréna cultural organization, which is equally a provider of services in the bar and restaurant industry. The theoretical part of the thesis characterizes marketing in the services sector which is gradually turning into marketing of cultural organizations. A considerable part is dedicated to analysis and classification of methods of marketing communication in cultural organizations. The practical part is devoted to the analysis of target groups, the profitability analysis and the analysis of competition with regards to online communication, resulting in the SWOT analysis included in this thesis. The outputs are followed by recommendations for creating suitable and solid marketing activities applicable in the cultural environment of Stará aréna.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36890
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
lešková_2014_dp.pdf 2.981Mb PDF View/Open
lešková_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
lešková_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account