Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Author: Šafaříková, Barbora
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii a jejich využití v sociální reklamě se zaměřením na protikuřácké kampaně, využívající ambientní médium. Teoretická část ob-jasňuje pojmy sociální marketing (včetně komunikačního mixu), sociální reklama, apely, emoce. Zejména emoce strachu, které sociální reklama nejčastěji využívá a dále se soustředí na pojem ambientní marketing, jeho vznik a charakteristika. V praktické části proběhne výzkum vybraných protikuřáckých kampaní a diskuze nad jednotlivými vzorky s CS skupinou, kuřáky a jejich názory na netradiční kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30487
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šafaříková_2014_dp.pdf 1.716Mb PDF View/Open
šafaříková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
šafaříková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account