Multi level marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multi level marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Fleissigová, Andrea
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:32Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:32Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30502
dc.description.abstract Tématem teto diplomové práce je Multi level marketing a hlavním cílem práce je odhalit vnímání multi level marketingu českou populací. Práce se nejdříve soustředí na přímý prodej, jako součást marketingového mixu. Zabývá se též historií přímého prodeje a jeho výhodami se zmínkou fungování přímého prodeje na území České republiky. Svou pozornost práce věnuje i nákupnímu chování a osobnosti prodejce i zákazníka. Popisuje vznik a podmínky multilevel marketingu a především jeho historii. Zmiňuje i nebezpečné pyramidové hry. V praktické části je pak zpracováván rozsáhlý výzkum se třemi dílčími výzkumy - kvanitativní dotazníkové šetření odhalující vnímání multilevel marketingu a dva kvalitativní - individuální rozhovory s obyvateli USA demonstrující jejich postoj k MLM a česká Focus Group zjišťující konkrétní motivy vnímání multi level marketingu českou populací. V projektové části práce představuje návrh komunikace pro konkrétní MLM společnost působící v ČR.
dc.format 102 s. (239 472 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject MLM cs
dc.subject Multilevel marketing cs
dc.subject referenční marketing cs
dc.subject víceúrovňový marketing cs
dc.subject síťový marketing cs
dc.subject vnímání MLM cs
dc.subject pyramidové hry cs
dc.subject letadlo cs
dc.subject sponzor cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject samospotřebitel cs
dc.subject distributor cs
dc.subject obchod cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject systém odměňování cs
dc.subject historie MLM cs
dc.subject direct sales en
dc.subject multilevel marketing en
dc.subject MLM en
dc.subject Multilevel marketing en
dc.subject referral marketing en
dc.subject network marketing en
dc.subject perception of MLM en
dc.subject pyramid schemes en
dc.subject airplane games en
dc.subject personal selling en
dc.subject distributor en
dc.subject business en
dc.subject entepreneur en
dc.subject history of MLM en
dc.title Multi level marketing
dc.title.alternative Multi-level Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is the multi level marketing. The main goal of the work is to find out perception of MLM by a czech population. At first the work focuses on direct sales as part of the marketing mix. It also deals with the history of direct sales and its advantages and describes how direct sales work in the Czech Republic. There have been putted attention to concepts of consumer behaviour and personality of the salesman and the customer. There is multlevel marketing, its history, its advantages and disadvantages and pyramid scheme mentioned. In the practical part there is a research consisting of three parts - questionnaires, individual interviews and Focus Group. All those are trying to desribe perception of Multi level marketing by czech people comparing with the Americans.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36970
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
fleissigová_2014_dp.pdf 4.601Mb PDF View/Open
fleissigová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
fleissigová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account