Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Show full item record

No preview available
Title: Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka
Author: Churý, Jakub
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou značky a její hodnoty ve vztahu k zákazníkům. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, značka, hodnota značky a podrobněji rozebírá druhy značkové loajality. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a specifikaci pivních preferencí českých spotřebitelů na trhu s pivními nápoji. Práce je dále doplněna dotazníkovým šetřením, které se snaží určit význam značky Gambrinus pro její zákazníky a zkoumá jejich loajalitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30506
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
churý_2014_dp.pdf 3.872Mb PDF View/Open
churý_2014_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open
churý_2014_op.doc 158Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account