Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Churý, Jakub
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:33Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:33Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30506
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou značky a její hodnoty ve vztahu k zákazníkům. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, značka, hodnota značky a podrobněji rozebírá druhy značkové loajality. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a specifikaci pivních preferencí českých spotřebitelů na trhu s pivními nápoji. Práce je dále doplněna dotazníkovým šetřením, které se snaží určit význam značky Gambrinus pro její zákazníky a zkoumá jejich loajalitu.
dc.format 97
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject PODNIKOVÁ IDENTITA cs
dc.subject ZNAČKA cs
dc.subject HODNOTA ZNAČKY cs
dc.subject LOAJALITA KE ZNAČCE cs
dc.subject BRAND ASSET MANAGEMENT cs
dc.subject CORPORATE IDENTITY en
dc.subject IMAGE en
dc.subject BRANDING en
dc.subject BRAND EQUITY en
dc.subject BRAND LOYALTY en
dc.subject BRAND ASSET MANAGEMENT en
dc.title Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka
dc.title.alternative The Importance of Branded Products on the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on branding and brand equity as a core concept in understanding and maintaining relationship with its customers. The theoretical part ascertains concepts such as corporate identity, branding, brand equity, and in greater detail covers the concept of brand loyalty. The practical part of this thesis introduces the brand Gambrinus, analyzes its visual identity and specifies the customer preferences on the Czech beer market. Thesis is furthermore accompanied by a questionnaire that investigates the importance of the Gambrinus brand for its customers and analyzes their loyalty towards the brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36975
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
churý_2014_dp.pdf 3.872Mb PDF View/Open
churý_2014_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open
churý_2014_op.doc 158Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account