Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele

Show full item record

No preview available
Title: Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele
Author: Kalvach, Ondřej
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na téma psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele. Teoretická část se zabývá především osobností spotřebitele, spotřebitelským chováním a rozhodovacím procesem a vlivům, které na něj působí. Praktická část se věnuje segmentu komunikačních technologií (mobilní telefony, notebooky), především značce Apple. V rámci průzkumné sondy je analyzována cílová skupina značky Apple kvantitativním výzkumem. Díky této analýze jsou zjištěny postoje spotřebitelů ke značce Apple a jejím konkurenčním značkám. Na základě zjištění je v projektové části navrţena konkrétní komunikace cílená na tuto cílovou skupinu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30510
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kalvach_2014_dp.pdf 2.928Mb PDF View/Open
kalvach_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
kalvach_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account