Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Kalvach, Ondřej
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:35Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:35Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30510
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na téma psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele. Teoretická část se zabývá především osobností spotřebitele, spotřebitelským chováním a rozhodovacím procesem a vlivům, které na něj působí. Praktická část se věnuje segmentu komunikačních technologií (mobilní telefony, notebooky), především značce Apple. V rámci průzkumné sondy je analyzována cílová skupina značky Apple kvantitativním výzkumem. Díky této analýze jsou zjištěny postoje spotřebitelů ke značce Apple a jejím konkurenčním značkám. Na základě zjištění je v projektové části navrţena konkrétní komunikace cílená na tuto cílovou skupinu.
dc.format 91
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Psychologické procesy cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject emoce cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject kupní rozhodovací proces cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Psychological processes en
dc.subject personality en
dc.subject emotions en
dc.subject consumer purchase decision-making en
dc.subject communication en
dc.title Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele
dc.title.alternative Psychological Mechanisms of the Consumer Decision-Making Process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the psychological mechanisms of consumer's decision-making process. The theoretical part focuses primarily on the consumer individuality, consumer behavior and decision-making process and its influences acting on it. The practical part deals with the communication technologies segment (mostly mobile phones and laptops), especially of the Apple brand. By the exploration is analyzed the target group of Apple brand by quantitative research. With this analysis are identified attitudes of consumers towards Apple and its competitors. Based on the findings, is in the project part of thesis proposed specific communication targeted to that audience.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36980
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
kalvach_2014_dp.pdf 2.928Mb PDF View/Open
kalvach_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
kalvach_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account