Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice
Author: Svízelová, Kamila
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato práce je zaměřena na návrh komunikační strategie Food festivalu Resortu Luhačovice. V teoretické části je na základě odborné literatury tato problematika popsána. V praktické části práce je popsána vybraná organizace a její marketingový i komunikační mix. Dále se práce soustředí na Food Festival Resortu Luhačovice, jako jeden z produktů organizace, a jejím cílem je identifikovat, analyzovat a pochopit jeho komunikaci, postavení na trhu (pomocí situační analýzy), jeho konkurenci a cílové skupiny. Na základě analýzy předchozí komunikace je vytvořena nová komunikační strategie pro následující období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30525
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
svízelová_2014_dp.pdf 2.057Mb PDF View/Open
svízelová_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
svízelová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account