Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising
Author: Částková, Jana
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Diplomová práce se zabývá artvertisingem, novým trendem v oblasti marketingových ko- munikacích. Vzhledem k tomu, ţe pojem artvertising doposud nebyl jednotně teoreticky zpracován, je teoretická část zaměřena na vyplnění této mezery. Zahrnuje zmapovaní pů- vodu tohoto pojmu, opodstatňuje jeho vnitřní funkční princip prostřednictvím dílčích mar- ketingových přístupů a navrhuje definici tohoto pojmu. Praktická část je věnována rozboru značky Absolut a vybraných kampaní naplňujících podstatu artvertisingu. Výzkumná část se zabývá předprojektovým výzkumem české umělecké scény a vyhodnocením východisek pro vypracováni části projektové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30534
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
částková_2014_dp.pdf 2.951Mb PDF View/Open
částková_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
částková_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account