Mediální obraz sociálního podnikání v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Mediální obraz sociálního podnikání v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Mediální obraz sociálního podnikání v České republice
Author: Kropáčová, Kateřina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá mediálním obrazem sociálního podnikání v České republice. Jejím hlavním cílem je na teoretickém základu posoudit současný stav problematiky prezentovaný veřejnosti i odborníkům prostřednictvím masových médií. Výsledky výzkumu přináší řadu kvantitativních dat, která objektivně reflektují specifika národní ekonomiky i přístup novinářů k vybranému tématu, identifikují možné cesty, jak se v rámci podpory společensky prospěšného podnikání ubírat dále. Doporučení vyplývající z interpretace dat posloužily jako principiální východiska pro tvorbu komunikační strategie, jejímž hlavním záměrem je mediální obraz zlepšit, a tím aktivizovat dlouhodobou změnu ve vnímání podnikání jako nástroje společenské změny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30536
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kropáčová_2014_dp.pdf 2.733Mb PDF View/Open
kropáčová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
kropáčová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account