Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice
Author: Brzobohatá, Kamila
Advisor: Hojgr, Pavel
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu propagace festivalu Fingers Up 2014, který pořádá společnost Kultura a volný čas, nezisková o. p. s. Teoretická část popisuje problematiku týkající se neziskových organizací, marketingového mixu, situačních analýz a marketingového plánu. Rozsáhlejší praktická část se zabývá představením organizace a popisem stávajícího marketingového mixu, vypracováním situačních analýz a sestavením SWOT analýzy, následuje návrh marketingového plánu a poslední kapitola obsahuje návrhy na zlepšení propagace a měření efektivity jednotlivých nástrojů marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30583
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
brzobohatá_2014_dp.pdf 1.237Mb PDF View/Open
brzobohatá_2014_vp.pdf 662.5Kb PDF View/Open
brzobohatá_2014_op.pdf 599.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account