Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hojgr, Pavel
dc.contributor.author Brzobohatá, Kamila
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:58Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:58Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30583
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu propagace festivalu Fingers Up 2014, který pořádá společnost Kultura a volný čas, nezisková o. p. s. Teoretická část popisuje problematiku týkající se neziskových organizací, marketingového mixu, situačních analýz a marketingového plánu. Rozsáhlejší praktická část se zabývá představením organizace a popisem stávajícího marketingového mixu, vypracováním situačních analýz a sestavením SWOT analýzy, následuje návrh marketingového plánu a poslední kapitola obsahuje návrhy na zlepšení propagace a měření efektivity jednotlivých nástrojů marketingové komunikace.
dc.format 78 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Non profit organization en
dc.subject marketing mix en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing plan en
dc.title Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice
dc.title.alternative Marketing Plan of the Festival Fingers Up Mohelnice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis deals with creating a marketing plan for propagation of the Fingers Up festival 2014, which is organized by the Culture and leisure - non-profit organization. The theoretical part describes the issues relating to non-profit organizations, marketing mix, situation analysis and marketing plan. The extensive practical part deals with introduction of the organization and description of the current marketing mix, creating situation and SWOT analysis, followed by a draft of new marketing plan. The final chapter contains suggestions for improving the promotion and measuring the effectiveness of individual marketing communication tools.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37076
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
brzobohatá_2014_dp.pdf 1.237Mb PDF View/Open
brzobohatá_2014_vp.pdf 662.5Kb PDF View/Open
brzobohatá_2014_op.pdf 599.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account