Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek
Author: Jančeková, Michaela
Advisor: Jančík, Miloslav
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek Hranice. Data jsou získána pomocí osobního dotazníkového šetření. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, popisnou statistiku a analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost Nejči nábytek Hranice, zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření z kterých je zpracována popisná statistika. Cílem výzkumu je nejen zhodnotit spokojenost zákazníků, ale také navrhnout řešení případných nedostatků. Tato řešení povedou k podpoře dalšího rozvoje prodejny a zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30658
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jančeková_2014_dp.pdf 3.237Mb PDF View/Open
jančeková_2014_vp.pdf 572.1Kb PDF View/Open
jančeková_2014_op.pdf 750.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account