Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jančík, Miloslav
dc.contributor.author Jančeková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:24Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30658
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek Hranice. Data jsou získána pomocí osobního dotazníkového šetření. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, popisnou statistiku a analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost Nejči nábytek Hranice, zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření z kterých je zpracována popisná statistika. Cílem výzkumu je nejen zhodnotit spokojenost zákazníků, ale také navrhnout řešení případných nedostatků. Tato řešení povedou k podpoře dalšího rozvoje prodejny a zvýšení spokojenosti zákazníků.
dc.format 80 s. (81 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction in Nejči Nábytek Shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on analysis of customer satisfaction in the shop Nejči nábytek Hranice. The data is collected with personal questionnaires. The thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part there is expressed the knowledge gained from the literature focusing on customer satisfaction, marketing research, descriptive statistics and analysis of the marketing environment. In the practical section there is the company Nejči nábytek Hranice described, SWOT analysis processed, and there is evaluation of the data obtained by a questionnaire survey of which descriptive statistics is processed. The aim of this research is not only to assess customer satisfaction, but also suggest solutions to possible deficiencies. These solutions should lead to the promotion of the shop development and to the increase of customer satisfaction.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37173
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
jančeková_2014_dp.pdf 3.237Mb PDF View/Open
jančeková_2014_vp.pdf 572.1Kb PDF View/Open
jančeková_2014_op.pdf 750.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account