Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.
Author: Březíková, Markéta
Advisor: Gaja, Michal
Abstract: Bakalářská práce bude věnována analýze věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema. Bude obsahovat dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části bude provedena literární rešerše všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice. Řešená problematika bude východiskem pro praktickou část. Praktická část bude zaměřena na analýzu současného věrnostního programu, který bude porovnán s obdobnými věrnostními programy u konkurenčních multikin. Bude provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky multikina Golden Apple Cinema, které povede k zjištění informací potřebných pro samotné posouzení efektivity současného věrnostního programu. Na základě zpracovaného šetření bude vyhodnocena současná situace, zhodnoceny přínosy i nedostatky věrnostního programu. V závěru práce budou navržena opatření pro zlepšení stávajícího věrnostního programu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30721
Date: 2014-06-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
březíková_2014_dp.pdf 2.078Mb PDF View/Open
březíková_2014_vp.pdf 645.8Kb PDF View/Open
březíková_2014_op.pdf 639.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account