Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gaja, Michal
dc.contributor.author Březíková, Markéta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:47Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:47Z
dc.date.issued 2014-06-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30721
dc.description.abstract Bakalářská práce bude věnována analýze věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema. Bude obsahovat dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části bude provedena literární rešerše všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice. Řešená problematika bude východiskem pro praktickou část. Praktická část bude zaměřena na analýzu současného věrnostního programu, který bude porovnán s obdobnými věrnostními programy u konkurenčních multikin. Bude provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky multikina Golden Apple Cinema, které povede k zjištění informací potřebných pro samotné posouzení efektivity současného věrnostního programu. Na základě zpracovaného šetření bude vyhodnocena současná situace, zhodnoceny přínosy i nedostatky věrnostního programu. V závěru práce budou navržena opatření pro zlepšení stávajícího věrnostního programu.
dc.format 80 s. (115 112 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní program cs
dc.subject věrnostní klub cs
dc.subject věrnostní bonus cs
dc.subject věrnostní karty cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Loyalty programme en
dc.subject loyalty club en
dc.subject loyalty bonus en
dc.subject loyalty cards en
dc.subject sales promotion en
dc.subject competition en
dc.subject customer en
dc.title Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.
dc.title.alternative The Analysis of Loyalty Programme of Multicinema Golden Apple Cinema, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-09-10
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis will be dedicated to analysis of loyalty programme of multicinema Golden Apple Cinema. It will contain two parts, practical and theoretical. In theoretical part will be carried out literary research of all sources, which are connected to this topic. This topic will be way out for practical part. Practical part will focus on analysis of loyalty programme, which will be compared with periods of loyalty programme of all competitive multicinemas. It will be carried out also questionnaire research from customers of multicinema Golde Apple Cinema a.s., which will lead to new, needed informations for evaluation of recent loyalty programme. Because of this research will be evaluated recent situation, benefits and also shortage of loyalty programme. In conclusion will be suggested new steps for improvement of recent loyalty programme.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37295
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-08-22


Files in this item

Files Size Format View
březíková_2014_dp.pdf 2.078Mb PDF View/Open
březíková_2014_vp.pdf 645.8Kb PDF View/Open
březíková_2014_op.pdf 639.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account