A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o
Author: Špačková, Tereza
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti TERMO SERVIS a následnou analýzu, která je tvořena analýzou současného komunikačního mixu, SWOT analýzou a hloubkovým interview s majitelem společnosti. Závěrečná část práce se věnuje řadě doporučení, které by společnost mohla využít k inovaci své marketingové komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30749
Date: 2014-07-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
špačková_2014_dp.pdf 1.149Mb PDF View/Open
špačková_2014_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
špačková_2014_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account