A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Špačková, Tereza
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:56Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:56Z
dc.date.issued 2014-07-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30749
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti TERMO SERVIS a následnou analýzu, která je tvořena analýzou současného komunikačního mixu, SWOT analýzou a hloubkovým interview s majitelem společnosti. Závěrečná část práce se věnuje řadě doporučení, které by společnost mohla využít k inovaci své marketingové komunikační strategie.
dc.format 47 s. (68 172 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject hloubkové interview cs
dc.subject plynové kotle cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject in-depth interview en
dc.subject gas boilers en
dc.title A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o
dc.title.alternative A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2014-09-10
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the company TERMO SERVIS spol. s r.o. and its goal is to suggest marketing innovations of its marketing communication strategy. The theoretical part contains the explanation of the terms like: marketing strategy, marketing mix, communication mix, marketing research and SWOT analysis. The practical part consists of the introduction of TERMO SERVIS and the analysis of its current communication mix, SWOT analysis and an in-depth interview with the owner of the company. The final section of the thesis contains a number of suggestions which can be used by the company for innovation of its marketing communication strategy.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 37412
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-08-22
local.subject tepelná technika cs
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject heat technology en
local.subject communication in marketing en


Files in this item

Files Size Format View
špačková_2014_dp.pdf 1.149Mb PDF View/Open
špačková_2014_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
špačková_2014_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account