Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Podhorný, Petr
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:20:43Z
dc.date.available 2015-03-08T21:20:43Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30867
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ.
dc.format 88 s.126 (126 813 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication en
dc.subject mediums en
dc.subject commmunication instruments en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication Mix in Organization XYZ
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is marketing communication mix. Theoretical framework of this thesis deal with the describtion of instruments marketing communication mix. The aim of this work is analyze of use instruments marketing communication mix in Organization XYZ.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30426
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
podhorný_2014_dp.pdf 1.620Mb PDF View/Open
podhorný_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
podhorný_2014_op.doc 85.09Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account