Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Lysoňková, Marie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:25:56Z
dc.date.available 2015-07-24T12:25:56Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30980
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Michlovský - protlaky, a. s., která se zabývá mikrotuneláží. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá vymezením dané problematiky se zaměřením na zákazníka, trhy B2B a marketingový výzkum. Praktická část práce se zabývá představením samotné společnosti, zpracováním a vyhodnocením dotazníkového šetření. V závěrečné části práce jsou zpracovány doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
dc.format 59 s.
dc.format.extent 1690490
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject trhy B2B cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject Questionnaire research en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject B2B markets en
dc.subject Customer en
dc.subject Customer satisfaction en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s.
dc.title.alternative Measuring Customer Satisfaction of Michlovský - protlaky, a.s. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2015-05-27
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor thesis is "Measuring Customer Satisfaction of Michlovský - protlaky, a. s. Company". Measuring customer satisfaction has been done by questionnaire research. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In theoretical part I have studied the literature sources, which are focused on customers, B2B markets and marketing research. In the practical part I have introduced the company and analysed the questionnaire answers. Based on the results I have recommended the improvements to increase customer satisfaction.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40969
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
lysoňková_2015_dp.pdf 1.612Mb PDF View/Open None
lysoňková_2015_op.pdf 686.4Kb PDF View/Open None
lysoňková_2015_vp.pdf 687.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account