Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gaja, Michal
dc.contributor.author Štanzlová, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:25:58Z
dc.date.available 2015-07-24T12:25:58Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30986
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků multikina Golden Apple Cinema, a.s. ve Zlíně. Cílem práce je zjistit hodnoty zákazníka a jeho kladné a záporné postoje vůči firmě. V práci je zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, spokojenosti zákazníků a péče o zákazníka, a marketingového výzkumu. V praktické části je charakterizována firma Golden Apple Cinema, a.s., stanovena SWOT analýza firmy. Dále jsou v práci zpracována data získaná z marketingového výzkumu a poté vyhodnocena. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
dc.format 68 s.
dc.format.extent 2350060
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject satisfaction en
dc.subject customer en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s.
dc.title.alternative Measuring Customer Satisfaction of Golden Apple Cinema, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on customer satisfaction measurement in the multicinema Golden Apple Cinema, a.s. in Zlin. The objective is to find out customers' values, their positive and negative attitudes towards the company. A customer satisfaction analysis has been carried out by an questionnare. The bachelor thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part deals with the knowledge of service, customer satisfaction, customer care and marketing research. The company Golden Apple, a.s. is charecterized by SWOT analysis in the practical part. In the next step, the collected data of marketing research are evaluated. Based on the results, ideas improving customer satisfaction are suggested.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40981
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
štanzlová_2015_dp.pdf 2.241Mb PDF View/Open None
štanzlová_2015_op.pdf 681.8Kb PDF View/Open None
štanzlová_2015_vp.pdf 767.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account