Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:00Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30990
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového mixu potřebné ke zvýšení prodeje. Práce je rozdělena do dvou částí, které tvoří teoretickou a praktickou část. První část obsahuje teoretické poznatky, které se aplikují v praktické části. Také obsahuje informace o historii vzniku piva, nástroje marketingového mixu, SWOT analýzu a marketingový výzkum. V praktické části jsou obsaženy: informace o historii podniku, popis současného marketingového mixu, analýza SWOT a dotazníkové šetření. Jednotlivé části marketingového mixu obsahují zhodnocení aktuální situace v podniku a následné navrhnutí optimálního řešení ke zvýšení prodeje na trhu. |
|
dc.format |
71 s. (90 656) |
|
dc.format.extent |
2431845 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Pivovar Malenovice
|
cs |
dc.subject |
pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
proces výroby
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Malenovice brewery
|
en |
dc.subject |
brewing
|
en |
dc.subject |
production proces
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu |
|
dc.title.alternative |
The Use of Instruments of the Marketing Mix to Increase Sales on the Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with marketing mix instruments needed to increase sales. The work is divided into two parts which constitute the theoretical and practical part. The first part includes theoretical knowledge which are applied in the practical part. It also contains information about beer history and marketing mix, SWOT analysis and marketing research. In the practical part includes: information on the company's history, a description of the current marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. Individual parts of the marketing mix include an assessment of the current situation in the business and then propose an optimal solution to increase sales in the market. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40994
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account