Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh
Author: Wezdenková, Aneta
Advisor: Bačíková, Zdenka
Abstract: Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisejí s danou problematikou a následně jsou v práci aplikovány. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix čokoládovny. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současného komunikačního mixu, na které navazuje zpracování důležitých analýz potřebných k cílené komunikaci na B2C trhu. Hlavní část této bakalářské práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu, který zahrnuje i časový harmonogram a finanční rozpočet pro jednotlivé komunikační kanály. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity daných komunikačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31003
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defending it: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account