Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh
Author: Wezdenková, Aneta
Advisor: Bačíková, Zdenka
Abstract: Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisejí s danou problematikou a následně jsou v práci aplikovány. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix čokoládovny. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současného komunikačního mixu, na které navazuje zpracování důležitých analýz potřebných k cílené komunikaci na B2C trhu. Hlavní část této bakalářské práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu, který zahrnuje i časový harmonogram a finanční rozpočet pro jednotlivé komunikační kanály. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity daných komunikačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31003
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
wezdenková_2015_dp.pdf 2.816Mb PDF View/Open None
wezdenková_2015_op.pdf 625.1Kb PDF View/Open None
wezdenková_2015_vp.pdf 612.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account