Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačíková, Zdenka
dc.contributor.author Wezdenková, Aneta
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:03Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:03Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31003
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisejí s danou problematikou a následně jsou v práci aplikovány. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix čokoládovny. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současného komunikačního mixu, na které navazuje zpracování důležitých analýz potřebných k cílené komunikaci na B2C trhu. Hlavní část této bakalářské práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu, který zahrnuje i časový harmonogram a finanční rozpočet pro jednotlivé komunikační kanály. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity daných komunikačních nástrojů.
dc.format 74 s.
dc.format.extent 2953047
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject communication plan en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject promotion en
dc.subject public relations en
dc.title Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh
dc.title.alternative Communication Plan of the Troubelice Chocolate Company Focused on Specific Products and B2C Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to propose and create a communication plan of the Troubelice chocolate company for the year 2016 focused on chocolate bars plus end consumer. The theoretical part deals with fundamental terms, which are connected with the given issue and used consequently in the work. The company is introduced and the marketing mix is processed in the introduction of the practical part. Consequently, particular activities of the contemporary communication mix are analyzed and followed by the important analysis needed to goal-directed communication at B2C market. The major part of this bachelor thesis is to create a proposal of the communication plan that includes a time progress chart and also a budget for the particular communication channels. Finally, available methods for measuring of the effectiveness of selected communications tools are defined.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41008
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
wezdenková_2015_dp.pdf 2.816Mb PDF View/Open None
wezdenková_2015_op.pdf 625.1Kb PDF View/Open None
wezdenková_2015_vp.pdf 612.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account