Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

Show full item record

No preview available
Title: Návrh na zlepšení marketingového mixu herny
Author: Žáková, Tereza Viktorie
Advisor: Blecha, Petr
Abstract: Úkolem práce, nazvané "Návrh na zlepšení marketingového mixu dětské herny", je navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti. Návrhy se budou opírat o poznatky získané z dotazníkového šetření mezi návštěvníky a provedených marketingových analýz. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, objasní pojem marketingový mix, definuje marketingové analýzy, v neposlední řadě se bude zabývat otázkou marketingového výzkumu a dotazníků. Součástí praktické části je kromě zmíněných dotazníků také analýza současného stavu marketingového mixu, situační analýza a SWOT analýza. V závěru této práce jsou uvedena samotná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31004
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defending it: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account