Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

Show full item record

No preview available
Title: Návrh na zlepšení marketingového mixu herny
Author: Žáková, Tereza Viktorie
Advisor: Blecha, Petr
Abstract: Úkolem práce, nazvané "Návrh na zlepšení marketingového mixu dětské herny", je navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti. Návrhy se budou opírat o poznatky získané z dotazníkového šetření mezi návštěvníky a provedených marketingových analýz. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, objasní pojem marketingový mix, definuje marketingové analýzy, v neposlední řadě se bude zabývat otázkou marketingového výzkumu a dotazníků. Součástí praktické části je kromě zmíněných dotazníků také analýza současného stavu marketingového mixu, situační analýza a SWOT analýza. V závěru této práce jsou uvedena samotná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31004
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
žáková_2015_dp.pdf 2.350Mb PDF View/Open None
žáková_2015_op.pdf 625.1Kb PDF View/Open None
žáková_2015_vp.pdf 615.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account