Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine
Author: Kašíková, Iva
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové (komunikační) strategie svatebního salonu Adeleine poskytující služby v oblasti Brno a Brno-venkov. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretická východiska, stanoveny cíle a metodologie práce. V praktické části je představen svatební salon Adeleine, kdy součástí je analýza mikroprostředí, dále je pak provedena analýza makroprostředí, v závěru vyhodnocen kvalitativní a kvantitativní výzkum, stanovena východiska pro projektovou část. V projektové části je navržena marke-tingová (komunikační) strategie svatebního salonu pro nadcházející období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31061
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kašíková_2015_dp.pdf 1.198Mb PDF View/Open None
kašíková_2015_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kašíková_2015_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account