Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s.r.o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny
Author: Křemének, Tomáš
Advisor: Hlavicová, Radka
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení stávající marketingové komunikace ve společnosti a návrh nového komunikačního plánu firmy FIRMPLUS, s. r. o., která podniká pod obchodním jménem Zastavárna & Bazar Zlín U radnice. Práce je rozdělena na dvě části. Do první části jsou zapracovány poznatky z odborné literatury související s řešenou problematikou. Praktická část je započata představením společnosti a charakteristikou činnosti zastavárny. Následuje popis situace ve firmě a zhodnocení stávající marketingové komunikace. Součástí bakalářské práce je navržení nového komunikačního plánu, jehož součástí je stanovení komunikačních cílů a popis cílových skupin, podpořený situačními analýzami. Dalším krokem je volba vhodných komunikačních nástrojů a časového harmonogramu. V závěru práce jsou popsány návrhy na měření efektivnosti komunikačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31069
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 41077


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
křemének_2015_dp.pdf 998.4Kb PDF View/Open None
křemének_2015_op.pdf 680.6Kb PDF View/Open None
křemének_2015_vp.pdf 633.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account