An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Author: Kolář, Martin
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce pojednává o marketingové strategií vybrané společnosti v České republice, která se zabývá převážně velkoobchodním prodejem. Cílem bakalářské práce je odhalit slabé stránky v marketingové strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingové strategie. Poté je v praktické části teorie aplikována na vybranou českou společnost za účelem popsání její marketingové strategie. Veškeré poznatky jsou shrnuty a dále rozvinuty ve SWOT analýze. Poslední kapitola praktické části navrhuje doporučení, na základě slabých stránek, pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31606
Date: 2014-11-28
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kolář_2015_dp.pdf 1.574Mb PDF View/Open None
kolář_2015_op.doc 46Kb Unknown View/Open None
kolář_2015_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account