An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic |
| Autor: |
Kolář, Martin
|
| Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategií vybrané společnosti v České republice, která se zabývá převážně velkoobchodním prodejem. Cílem bakalářské práce je odhalit slabé stránky v marketingové strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingové strategie. Poté je v praktické části teorie aplikována na vybranou českou společnost za účelem popsání její marketingové strategie. Veškeré poznatky jsou shrnuty a dále rozvinuty ve SWOT analýze. Poslední kapitola praktické části navrhuje doporučení, na základě slabých stránek, pro zlepšení marketingové strategie společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31606
|
|
Datum:
|
2014-11-28 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37912
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet