An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Author: Janků, Martina
Advisor: Kressová, Petra
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up. Cílem práce je navrhout doporučení, která můžou vést ke zvýšení návštěvnosti festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je v ní vypracována literární rešerše na téma marketingové kumunikace. Druhá část je praktická a je zde provedena analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up 2014, dále pak je festival srovnán s dalšími vybranými festivaly. Praktická část je uzavřena doporučeními pro hudební festival Fingers Up.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31676
Date: 2014-11-28
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janků_2015_dp.pdf 3.189Mb PDF View/Open None
janků_2015_op.docx 16.65Kb Unknown View/Open None
janků_2015_vp.doc 47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account