The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Konvičný, Lukáš
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:31Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:31Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31680
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací hokejového klubu PSG Zlín. V teoretické části autor popisuje marketingový a komunikační mix, zejména nástroje marketingové komunikace. V praktické části autor aplikuje teoretické poznatky na hokejovém klubu PSG Zlín. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení marketingového výzkumu a následná doporučení.
dc.format 57 s. (74 386 znaků).
dc.format.extent 1470745
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject lední hokej cs
dc.subject PSG Zlín cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject ice-hockey en
dc.subject PSG Zlín en
dc.subject marketing research en
dc.title The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
dc.title.alternative The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blažková, Barbora
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyses marketing communications of the PSG Zlín ice-hockey club. In the theoretical part, the author describes marketing and communicational mix, particularly marketing communication tools. In the analytical part, the author applies theory on the PSG Zlín ice-hockey club. Final part of this bachelor thesis focuses on marketing research evaluation and subsequent recommendations.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38090
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-07
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject stavební podniky cs
local.subject communication in marketing en
local.subject construction companies en


Files in this item

Files Size Format View Description
konvičný_2015_dp.pdf 1.402Mb PDF View/Open None
konvičný_2015_op.doc 48.5Kb Unknown View/Open None
konvičný_2015_vp.doc 49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account