Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger
Author: Skuplík, Michal
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Hlavním tématem této bakalářská práce je marketingová komunikační strategie mezinárodní dopravní společnosti Turbotiger. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci podniku a na základě dalších poznatků přijít s návrhy na její inovaci. Teoretická část je věnována problematice týkající se tématu a tvoří tak základ pro další postup. Praktická část se zaměřuje na popis společnosti a na její současnou marketingovou komunikační strategii. V další části je dle firemní aktivity vytvořena SWOT analýza, následována dotazníkovým šetřením. Tyto informace pak tvoří základ k závěrečnému návrnu inovací marketingové komunikační strategie společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31888
Date: 2014-11-28
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
skuplík_2015_dp.pdf 1.746Mb PDF View/Open None
skuplík_2015_op.doc 46Kb Unknown View/Open None
skuplík_2015_vp.doc 49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account