Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Skuplík, Michal
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:12Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:12Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31888
dc.description.abstract Hlavním tématem této bakalářská práce je marketingová komunikační strategie mezinárodní dopravní společnosti Turbotiger. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci podniku a na základě dalších poznatků přijít s návrhy na její inovaci. Teoretická část je věnována problematice týkající se tématu a tvoří tak základ pro další postup. Praktická část se zaměřuje na popis společnosti a na její současnou marketingovou komunikační strategii. V další části je dle firemní aktivity vytvořena SWOT analýza, následována dotazníkovým šetřením. Tyto informace pak tvoří základ k závěrečnému návrnu inovací marketingové komunikační strategie společnosti.
dc.format 71 s. (95 941 znaků).
dc.format.extent 1831712
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikační strategie cs
dc.subject Turbotiger cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication strategy en
dc.subject Turbotiger en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Communication Strategy of the Brand Turbotiger
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated The main topic of this bachelor thesis is a marketing communication strategy of the international transport company Turbotiger. The aim of this work is to analyse the current marketing communication of the company and based on other findings to come up with proposals for its innovation. The theoretical part deals with issues related to the topic and forms the foundations for next procedure. The practical part focuses on the description of the company and its current marketing communication strategy. In the next part, according to the company's activities, is created SWOT analysis and followed by a questionnaire survey. This information then forms the basis for the final innovative proposals in the marketing communication strategy of the brand Turbotiger.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38376
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-06
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject strategický marketing cs
local.subject osobní doprava cs
local.subject communication in marketing en
local.subject strategic marketing en
local.subject passenger traffic en


Files in this item

Files Size Format View Description
skuplík_2015_dp.pdf 1.746Mb PDF View/Open None
skuplík_2015_op.doc 46Kb Unknown View/Open None
skuplík_2015_vp.doc 49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account