Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance

Show full item record

No preview available
Title: Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance
Author: Jorníčková, Monika
Advisor: Belás, Jaroslav
Abstract: Diplomová práce se zabývá zlepšením řízení vztahů se zákazníky v bance ČSOB. Teoretická část charakterizuje obecně pojem banka včetně popisu komerční banky. Dále se věnuje definováním zákazníka a souvislostmi spojenými s řízením vztahů banky s klienty. Součástí je také objasnění kvantitativní analýzy konkrétně dotazníku pro účely praktické části. Praktická část je rozdělena na dvě kapitoly - Analýza a Projekt. Analytická část řeší současný stav řízení vztahů se zákazníky v bance a obsahuje vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření včetně srovnání s konkurencí. Následuje projekt, který se věnuje zlepšení řízení vztahů s klienty přes zavedení komponentů vyvolávacího systému a kurzu vzdělávací agentury. Součástí projektu je časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31973
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jorníčková_2015_dp.pdf 2.275Mb PDF View/Open None
jorníčková_2015_op.docx 24.03Kb Unknown View/Open None
jorníčková_2015_vp.pdf 496.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account