Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času

DSpace Repository

Language: English čeština 

Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Škoda, Miroslav
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:42:24Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:13Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3197
dc.description.abstract Řízení rozhlasové stanice z hlediska marketingových komunikací považuji za jeden z nejúčinnějších (a upřímně řečeno za skutečně nejúčinnější) způsobů dosahování plánovaných cílů. Přestože se má dosavadní praxe se týkala jen komerčních stanic, kde cílem je především dosažení tržního podílu a obchodního výsledku, platí tyto principy řízení jistě i pro nekomerční stanice. Řízení z pohledu marketingových komunikací je jen nástrojem k dosažení cíle a způsob jeho užití závisí na tom, jak je tento cíl definován. Transformace Frekvence 1 jsem se účastnil jako šéfdramaturg stanice. Zároveň jsem spolupracoval na transformaci rádia Bonton a na rozjezdu Rádia Info. V této práci shrnuji své poznatky o řízení rozhlasové stanice. Nehledejte "Moudra" s velkým "M". Řešení každé situace nakonec stejně závisí na kreativitě jednotlivce. Proto je část práce souborem jednotlivých praktických příkladů ilustrujících celý proces. cs
dc.format 71 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1188495 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 18.04.2012
dc.subject řízení rozhlasové stanice cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject CATI cs
dc.subject metodika výzkumu cs
dc.subject poslechovost cs
dc.subject directing radio station en
dc.subject marketing communication en
dc.subject CATI en
dc.subject research methodology en
dc.subject audience rating en
dc.title Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času cs
dc.title.alternative Transformation of radio Frekvence 1 and reaction to a change of audience ratings research methodology and sale of advertising time en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated In my opinion, directing radio station from the point of marketing communication is one of the most effective (and honestly said one of the most effective indeed) method of achieving planned goals. Although my job history is related only to commercial radio stations, where the goal is mainly to achieve market shares and business results, these directing principles are surely applied to non-commercial stations too. Directing from the point of marketing communication is only an instrument to achieve goals and the way of his usage is depended on the definition of the goal. I attended transformation of Frekvence 1 as a head of dramaturgy. Along with that I cooperated on the transformation radio Bonton and starting Radio Info. In this work I summarize my pieces of knowledge about directing radio stations. Do not look for "Wisdom" with capital "W'q. Solution of each situation is always depended on the creativity of each person. Therefore part of my work is a collection of particular practical examples showing the whole process. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4975
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
škoda_2007_dp.pdf 1.133Mb PDF View/Open
škoda_2007_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
škoda_2007_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account