[NEOBHÁJENO] Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední firmy

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední firmy
Author: Chrástek, Martin
Advisor: Končitíková, Gabriela
Abstract: Cílem předložené bakalářské práce je analyzovat potenciál a možnosti propagace malých a středních firem přes sociální sítě. Teoretická část představuje nejvíce využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákazníků placenou i neplacenou formou, jak s nimi komunikovat a jak o své zákazníky pečovat. Cílem praktické části je získat, pomocí dotaz-níkového šetření, informace o současném stavu uživatelů sociálních sítí a posoudit, zda je prostředí sociálních sítí vhodné pro účely marketingových komunikací se zákazníky. V návaznosti na dotazníkové šetření jsem formuloval několik cílů, které jsou důležité z hlediska internetového marketingu. Dílčím cílem je stručné představení vybrané firmy, jejich aktivit a především analýza její marketingové komunikace. Dalším dílčím cílem praktické části je navržení řešení pro vyšší účinnost marketingové komunikace na sociál-ních u vybrané firmy a také návrh na zlepšení marketingové komunikace u příbuzných firem z daného oboru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32235
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: F


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
chrástek_2015_dp.pdf 1.632Mb PDF View/Open None
chrástek_2015_op.docx 27.44Kb Unknown View/Open None
chrástek_2015_vp.docx 29.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account