Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s.
Author: Martincová, Kateřina
Advisor: Zavřelová, Veronika
Abstract: V bakalářské práci autor analyzuje propagační aktivity doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s., která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a léčiv. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou doplňků stravy a jejich postavením na českém trhu, v analytické části popisuje historii a profil společnosti, ekonomické ukazatele a její konkurenci. Autor dále analyzuje nástroje marketingového mixu s důrazem na propagaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu autor zkoumal postoj spotřebitelů ke značce Walmark, k jejím výrobkům, ceně a propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/334
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
martincová_2006_bp.pdfBlocked 4.056Mb PDF
martincová_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
martincová_2006_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account