Plán marketingové komunikace kavárny Aston

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingové komunikace kavárny Aston

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingové komunikace kavárny Aston
Autor: Kolářová, Lenka
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace ostravské kavárny Aston s cílem vytvořit plán, který současnou úroveň této komunikace pozvedne. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. První část tvoří teoretický základ, který se věnuje marketingu obecně, poté komunikační strategií, komunikačním mixem, charakteristikou služeb a marketingovou situační analýzou. Praktická část obsahuje analýzy, které bylo nutné zpracovat, aby bylo možné poté navrhnout projekt. Pro tyto účely byla provedena analýza marketingového mixu, analýza mikroprostředí a makroprostředí, benchmarking, dotazování a SWOT analýza. Na základě zjištěných výsledků byl navržen plán, který je tvořen třemi dílčími částmi zaměřenými na zlepšení marketingové komunikace a na závěr byl podroben nákladové, časové, rizikové a personální analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33420
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39111


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolářová_2015_dp.pdf 2.328Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolářová_2015_vp.docx 28.33Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
kolářová_2015_op.docx 29.30Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet