Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY
Author: Majda, Roman
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely sportovního klubu MMA ZLín. Teoretická část se věnuje změnám a novým trendům v online marketingu, přičemž se zaměřuje právě na sociální sítě a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V praktické části je blíže představen klub MMA Zlín a po té je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely tímto klubem. Praktická část dále obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na využívání sociálních sítí mladými lidmi a jejich vztah k bojovým sportům. Všechny získané informace jsou následně shrnuty ve SWOT analýze. Na základě všech zjištěných skutečností je nakonec navržen samotný projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely, který obsahuje konkrétní doporučení a je podroben také analýze časové náročnosti, nákladů a rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33423
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 39116


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
majda_2015_dp.pdf 4.266Mb PDF View/Open
majda_2015_vp.docx 28.34Kb Microsoft Word 2007 View/Open
majda_2015_op.pdf 282.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account