Návrh marketingové strategie firmy XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie firmy XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie firmy XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let
Author: Stopková, Veronika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování návrhu marketingové strategie společnosti XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let. Společnost XYZ, s.r.o. je umělecká a produkční agentura, jejíž specializací je organizace tematických eventů. V teoretické části je objasněna problematika strategického marketingu, následují specifika marketingu služeb na B2B trzích, specifika matice IFE a EFE včetně vymezení matic SPACE, QSPM a analýzy konkurence. Závěr teoretické části je zaměřen na charakteristiku globálních trendů marketingu na B2B trhu. Po teoretické části následuje část praktická, v níž je provedena analýza marketingu služeb z pohledu marketingového a komunikačního mixu. V rámci konkurenceschopnosti marketingové strategie je následně zpracována analýza konkurence. Na základě zjištěných poznatků je vypracována projektová část týkající se návrhu marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33430
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E 39125


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stopková_2015_dp.pdf 2.897Mb PDF View/Open
stopková_2015_vp.docx 28.01Kb Microsoft Word 2007 View/Open
stopková_2015_op.pdf 1.021Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account