Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Grmolcová, Alžběta
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:33Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:33Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33677
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix a konkurenceschopnost minipivovaru Pod ořechem v Petrově. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit podniku a navržení opatření, která povedou ke zlepšení jeho situace. Teoretickou část tvoří literární rešerše daného tématu, tedy marketingu, marketingového mixu, konkurence a metod pro posuzování situace podniku na poli jeho působení. Praktická část práce zahrnuje představení sledovaného podniku, jeho produktovou analýzu, analýzu vnitřních a vnějších vlivů, které na podnik působí a analýzu konkurence.
dc.format 78 s. (124 034 znaků)
dc.format.extent 3604918
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject IFE/EFE analýza cs
dc.subject PESTLE cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Competitivness en
dc.subject Microbrewery en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject IFE/EFE analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.title Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
dc.title.alternative Usage of Marketing Mix for Competitiveness Increase of Microbrewery XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the marketing mix and competitiveness of microbrewery Pod ořechem in Petrov. The main aim of this thesis is to analyze current marketing activities of the company and define recommendation of improvements. The theoretical part is consisted of literature review of the topic of marketing, marketing mix, competition and methodologies for assessing the situation of company on the field of its activity. The practical part includes the presentation of the company, product analysis, analysis of internal and external factors which influence the company and competition analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39484
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
grmolcová_2015_dp.pdf 3.437Mb PDF View/Open
grmolcová_2015_vp.docx 25.87Kb Microsoft Word 2007 View/Open
grmolcová_2015_op.docx 27.34Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account