Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé

Show full item record

No preview available
Title: Analýza online nástrojů marketingové komunikace značky Hamé
Author: Zorvan, David
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Práce se zabývá problémem firmy Hamé, která má problém s rozšířením své značky v online prostoru. Zřídila e-shop, o kterém zákazníci neví, na profilu Facebooku se moc lidí nevyjadřuje a kanál YouTube je zapomenut kompletně. Chce proto lépe využívat marketingové online nástroje za účelem lepší komunikace se zákazníky, rozšíření pově-domí o značce, získání nových zákazníků a také zvýšení tržeb. Zanalyzoval jsem jednot-livé online marketingové nástroje, která firma užívá nyní. Analyzoval jsem hlavně stav, v jakém se nachází, jak na ně reagují spotřebitelé a jestli jsou efektivně užívány. Násled-ně jsem firmě doporučil, jak by dále měla postupovat, aby využila celý potenciál online marketingových nástrojů a také jaké další nástroje by mohla začít užívat, aby dosáhla požadovaných výsledků. Odhadl jsem náklady na tyto doporučení a také, jaká další pozi-tiva by mohly firmě přinést.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33772
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zorvan_2015_dp.pdf 1.914Mb PDF View/Open
zorvan_2015_vp.docx 22.49Kb Microsoft Word 2007 View/Open
zorvan_2015_op.docx 23.63Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account