Sebehodnocení a sebepojetí šestnáctiletých žáků středních škol.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sebehodnocení a sebepojetí šestnáctiletých žáků středních škol.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava cs
dc.contributor.author Jiráková, Bohdana cs
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:59:27Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:14Z
dc.date.issued 2007-05-15 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3381
dc.description.abstract Sebepojetí a sebehodnocení je významnou náplní období adolescence. Obraz sebe sama je tvořen na základě interakce jedince s bezprostředním okolím i světem, a to na základě jeho individuálních zkušeností. Ty získává především v rodinném prostředí, skupině, ke které patří a v neposlední řadě ve škole a třídě. Ve své práci jsem se zaměřila na monitorování úrovně sebepojetí a sebehodnocení šestnáctiletých žáků středních škol, a to formou dotazníku a řízeného rozhovoru. cs
dc.format 42 s. cs
dc.format.extent 306934 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2009 cs
dc.subject Sebepojetí cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject sebedůvěra cs
dc.subject sebevědomí cs
dc.subject adolescent cs
dc.subject rodina skupina cs
dc.subject škola cs
dc.subject Self-understanding en
dc.subject self-evaluation en
dc.subject self-confidence en
dc.subject self-assurance en
dc.subject adolescent en
dc.subject family en
dc.subject group en
dc.subject school en
dc.title Sebehodnocení a sebepojetí šestnáctiletých žáků středních škol. cs
dc.title.alternative Self-evaluation and self-perception 16-yeard-old high schooler's. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla cs
dc.date.accepted 2007-06-26 cs
dc.description.abstract-translated Self-approach and self-evaluation is an important substance of the age of adolescence. Self-approach of an adolescent is developed on the basis of the interaction of a person with his/her immediate environment upon his/her individual experience. This experience is mostly gained in family background, in the group to which he/she belongs and last but not least at school and in the class. In my work I focused in monitoring the self-understanding and self-evaluation level of 16-year-old students from secondary schools by way of a questionnaire and direct interview. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6628
dc.date.assigned 2007-02-23 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jiráková_2007_bp.pdfBlocked 299.7Kb PDF View/Open
jiráková_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
jiráková_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account