Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií
Author: Kovácsová, Lucie
Advisor: Zelinka, Stanislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Microsoft a poté je analyzován komunikační mix Windows 8. Dále následuje vyhodnocení analýzy. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného zlepšení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34072
Date: 2015-02-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav bezpečnostního inženýrství
Discipline: Bezpečnostní technologie, systémy a management
Grade for thesis and defense: A 40061


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovácsová_2015_dp.pdf 5.789Mb PDF View/Open
kovácsová_2015_vp.doc 292.5Kb Microsoft Word View/Open
kovácsová_2015_op.docx 234.9Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account