[NEOBHÁJENO] Multimediální propagace společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Multimediální propagace společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Multimediální propagace společnosti
Autor: Janek, Miroslav
Vedoucí: Ševčík, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická část je věnována vytvoření konkrétních multimediálních materiálů a postupů, které budou sloužit k propagaci autoservisu Autotutto v Luhačovicích. Vytvořené materiály jsou přiloženy na CD k této bakalářské práci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34155
Datum: 2015-02-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: F 40221


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janek_2015_dp.zip 11.20Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
janek_2015_vp.pdf 178.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
janek_2015_op.pdf 177.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet