Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Gavendová, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:49:37Z
dc.date.available 2015-07-24T12:49:37Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34173
dc.description.abstract Tato bakalářská práce představuje stručný úvod do problematiky komunikačních nástrojů Public Relations a jejich vlivu na image firem v IT prostředí a vychází převážně z pramenů zapůjčené literatury a běžně dostupných zdrojů na internetu. V teoretické části popisuje a definuje pojem Public Relations navazující na jeho komunikační nástroje, které definuje a řeší jejich vliv na image firmy. Dále se v této práci můžete dozvědět o historii a vývoji PR, jeho rozdělení, interním a externím PR nebo také o pojmu image. Cílem praktické části bakalářské práce je analýza komunikačních nástrojů pomocí dotazníkového šetření, které proběhlo ve dvou konkurenčních firmách zabývajících se telekomunikacemi. Tento dotazník bude přiložen jako příloha bakalářské práce. V praktické části se bude nacházet i benchmarking neboli porovnání zvolených konkurenčních firem na základě jejich webových stránek.
dc.format 76 s. (97 067 znaků)
dc.format.extent 3318800
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public Relations cs
dc.subject PR cs
dc.subject image firmy cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject Public Relations en
dc.subject PR en
dc.subject companies´ image en
dc.subject communication tools en
dc.title Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
dc.title.alternative Public Relations Tools and their Influence on the Image of Companies in the IT Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2015-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis describes communication tools of Public Relations and their influence on companies´ image. It mainly depicts IT surroundings and stems from borrowed literature and sources on the internet. The theoretical part deals with the concept of Public Relations that is associated with communication tools which defines and tries to solve the influence on companies´ image. The thesis deals with the history and development of PR, its division, internal and external PR or describes the concept image itself. The aim of practical part is the analysis of communication tools. The questionnaire was used in two companies that are specialized in telecommunication. There is an appendix at the end of the bachelor´s thesis with questionnaire. In practical part is benchmarking which is comparison of chosen companies based on website pages.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information technologies in administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 40245
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-19
local.subject marketingový výzkum cs
local.subject internetová komunikace cs
local.subject marketing research en
local.subject Internet communication en


Files in this item

Files Size Format View
gavendová_2015_dp.zip 3.165Mb Unknown View/Open
gavendová_2015_vp.pdf 177.3Kb PDF View/Open
gavendová_2015_op.pdf 184.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account