Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights
Author: Halačka, Michal
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Obsahem této práce je zpracování komunikačních aktivit neziskového mezinárodního uměleckého festivalu Flaming Nights. Teoretická část podrobně vymezuje definice jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zároveň je v práci vysvětlen pojem marketingový mix. Největší zastoupení má vysvětlení teoretických pojmů event marketingu. Praktická část je zaměřena na reálné komunikační prostředky festivalu Flaming Nights. Obsahuje analýzu současného stavu, marketingový výzkum a aplikaci nástrojů vycházejících z teoretické části práce. Výsledky práce budou zařazeny do praktického využití na rozvoji samotného festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34311
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40461


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
halačka_2015_dp.pdf 4.096Mb PDF View/Open
halačka_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
halačka_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account