Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem

Show full item record

No preview available
Title: Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem
Author: Kovářová, Jana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Teoretická část práce Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem se věnuje pojmům jako je reklama obecně, reklama venkovní a internetová, charakteristice pojmů sexismus a gender, jejich výskytu v reklamě a také účinnosti těchto motivů. Dále se zabývá historií a fungováním oční kamery, jejími různými typy a možnostmi využití. Praktická část představuje výsledky výzkumu realizovaného měřením reakce na statické reklamy oční kamerou v kombinaci s hloubkovými rozhovory. Cílem praktické části je vyhodnocení výsledků měření, vyvození závěrů a doporučení týkajících se efektivity využití sexistických motivů v reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34323
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40473


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2015_dp.pdf 3.813Mb PDF View/Open
kovářová_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kovářová_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account