Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kovářová, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:11Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:11Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34323
dc.description.abstract Teoretická část práce Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem se věnuje pojmům jako je reklama obecně, reklama venkovní a internetová, charakteristice pojmů sexismus a gender, jejich výskytu v reklamě a také účinnosti těchto motivů. Dále se zabývá historií a fungováním oční kamery, jejími různými typy a možnostmi využití. Praktická část představuje výsledky výzkumu realizovaného měřením reakce na statické reklamy oční kamerou v kombinaci s hloubkovými rozhovory. Cílem praktické části je vyhodnocení výsledků měření, vyvození závěrů a doporučení týkajících se efektivity využití sexistických motivů v reklamě.
dc.format 69 st. (74 468 znaků)
dc.format.extent 3998259
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject oční kamera cs
dc.subject sexismus cs
dc.subject on-line cs
dc.subject outdoor cs
dc.subject marketing cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject gender cs
dc.subject žena cs
dc.subject muž cs
dc.subject stereotyp cs
dc.subject advertising en
dc.subject eye tracker en
dc.subject sexism en
dc.subject on-line en
dc.subject outdoor en
dc.subject marketing en
dc.subject research en
dc.subject gender en
dc.subject woman en
dc.subject man en
dc.subject stereotype en
dc.title Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem
dc.title.alternative The Influence of Sexist Motives in Advertising on its Consumer Perception
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the bachelor thesis The influence of sexist motives in advertising on its consumer perception is devoted to terms such as advertising in general, outdoor and online advertising, the characteristics of sexism and gender, their appearance in advertising and the effectiveness of these motives. It also deals with the history and the way eye tracker works, it briefly introduces various types of eye trackers and possibilities that come with using one. The practical part presents results of a research conducted by measuring the response to a static advertising by an eye tracker in combination with interviews. The aim of the practical part is to evaluate the results and come to conclusion and recommendations regarding the effectiveness of the use of sexist motives in advertising.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40473
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-23


Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2015_dp.pdf 3.813Mb PDF View/Open
kovářová_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kovářová_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account