Marketingové komunikace kamenictví Rejda

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace kamenictví Rejda

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace kamenictví Rejda
Author: Machová, Aneta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá klíčovým prvkem marketingového procesu, což je tvorba komunikační strategie, která je aplikovaná na regionální kamenictví. Má za cíl rozvoj a získávání nových zákazníků. Práce obsahuje seznámení s teorií o malém podnikání a marketingových komunikacích, dále se teoreticky zabývá novými možnostmi rozvoje v podniku. Prakticky jsou vypracovány situační analýzy, pomocí kterých je navrhnuta nová komunikace. Práce obsahuje také tržní experiment, jehož cílem je rozšíření pole působnosti kamenictví a získávání nových klientů. Práce by měla sloužit jako hlavní podklad při rozvoji kamenictví Rejda.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34330
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40480


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
machová_2015_dp.pdf 2.474Mb PDF View/Open
machová_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
machová_2015_op.doc 109.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account